Sunday, April 25, 2010

yfu reisike

Tere! Kuidas laheb? Mul laheb hasti!
Eile (laupaeval) kaisin YFU reisil.Reis oli siis Akosumbusse. Akosumbu on siis linna Volta jarve kaldal, kus on ka see suur tamm ja suured generaatorid mis elektrit teevad! Ja sammuti saab pool voi enamgi Ghanat sealt ka vett! Koik yhes. Ilgelt lahe oli! Sellele eelneval ohtul ja ool oli vaikene pidu kah, niiet oo oli magamata. Aga sellest hoolimata oli koik lahe. Laevaga mooda Volta jarve soita ja mingit saarekest kylastada ja tagasi sota, koik vottis aega umbes 4 tundi! :) Sinna saarele minnes, oli valjas paike ja soesoe ilm. Aga saarele joudes hakkas vihma sadama ja kui laevale tagasi joudsime oli vabsjee torm. Taevas oli MUST, vihma kallas, lained olid suured, tuul oli tugev. Aga see oligi lahe. Kes teatud lehekylge teavad ja minuga suhelnud on, saavad ka naha midagi sellest reisist!!!
Teate.. kuna see reis moodus vaikselt kruiisidel Volta jarvel. Rohutan VAIKSELT! Siis polegi siia suurt midagi kirjutada.
Homesest hakkab kool. Aga kuna esimesel kolmel paeval liiguvad sisse need kes koolis elavad lahen mina kooli alles jargmisest esmasp. Ja jargmise nadala veedan ma arvan et rannas lesides. Kas just terve nadala, aga moned paevad kindlasti, kuna keha on jube valge alles. Tahaks kehale kah ikka paikest naidata:D
Aga teate mis on lahe selle kooli juures nyyd? Lahe on see, et kuna jargmised eksamid (lopueksamid) toimuvad kuskil augusti lopus ja septembri alguses, see tahendab siis kui mind siin enam ei ole, siis ei pea juu koolis enam sittagi oppima, voib sinna lihtaslt minna nalja tegema ja lahedalt aega veetma:D Kuna igapaev on seal nagunii naljakas, siis miks mitte sinna minna:D Niiet jah..
Kirjutaksin siia siis veel seda, reedel ostsin Accra kuskil tanavaaarest blingblingi:D pika keti ripatsiga.. Igatahes, myyja ytles et see originaal ja hobe ja hind on 15 Ghana Cedi! Ma ytlesin et unusta ara.. Ta ytles, okei, erihind sulle 10 Ghana Cedi. Ma ytlesin ei, unusta ara.. sis ta kysis, et palju ma maksan selle eest? Ma ytlesin et 2 Ghana Cedi. Tyyp ajas silmad suureks ja ytles EIEIEIEIEI!! Ja ytles et 8 Cedi on viimane pakkumine. Ja siis kysis ka et mis sinu viimane pakkumine on.. ma ytlesin et 3 Cedi ja saingi selle blingblingi kolme cediga!! Juhuuu:D
Aga teate, igakord kui siia tulen ei tea midagi mida kirjutada. Te voiksite aidata. Lihtsalt kirjutage mulle emailile, mida te siin blogis lugeda tahaksite jne. Aidake mind!
Siis veel rohutan EELVIIMAST korda oma blogis, et kes midagi kingitust Ghanamaalt tahab, kirjutage MULLE emailile, MIDA sa tahad, KUIDAS sa oled selle ara teeninud, ja KES sa oled!!!!!!!!!!! :) Kes seda EI tee, ei saa sittagi!!!!!
Niiet, andke kuuma!
erx34@hotmail.com +233203667624 ainult EMT ja Elisa kliendid saavad sonumineerida!!
Head aega!

3 comments:

  1. Sa voiksid ennast tutvustada kaa:) Kes sa oled:D

    ReplyDelete
  2. FEIL. Ma sattusin Marise Meremaa blogisse ja nægin alles nyyd su kommentaari mis sa olid 1. juulil postitanud:D:D:D:D:D FEIL:D
    alatu_koer@hotmail.com

    ReplyDelete