Saturday, May 8, 2010

Ajud ei toota

Teate! Kuna pealkiri peaks palju juba ytlema, siis mingit pikka romaani siia ei tule! Ei tule! Inimesed juba kurdavad, et miks ma blogisse pole ammu kirjutanud jnejne.. Pole halligi siia kirjutada koguaeg, nagu ma juba korduvalt olen oelnud. Okei. Ytleme seda, et nyyd jalle koolinadalake seljatagas. See tahendab seda, et vaheaeg on labi ja kooliaeg kaes jalle!! Aga kuna on viimased 2 kuud mu jaoks siin ja rohkem teste ja exameid ei ole, voib veel vaiksemalt votta.. MItte et ma oleks ennem midagi ramedalt oppinud ja rassinud.. aga nyyd veel vaiksemalt:D Hahaaa..
Lalalaaa...
Jalgpalli MM on vaga lahedal!! Ei joua ara oodata!! HISPAANIA!!! HISPAANIA!! GHANA!! GHANA!!! ja loomulikult PORTUGAL!! PORTUGAL!!!
Aga kuna mul juhe tana taiega koos ja paljud asjad ei joua kohale.. arvan et viga on 40 kraadis kuumuses mis tana valjas valitseb.. Niiet.. jah.. arge paluge mul tana siia midagi kirjutada!! Aitah!!
Viskan siit nyyd varvas.. lahen loen teiste yfukate blogisid..
Minu nimi on Erlend Orav ja toin teieni selle nadalased teated! Ilusat nadalavahetuse jatku teile koigile miljonitele lugejatele! :)
Tsau pakaa

1 comment: