Saturday, May 15, 2010

Kurat, pelmeene tahaks!!!

Mis sellest, et Ghana toidud on nagu suppermega head ja kindlasti hakkan neist puudust tundma eestis.. Aga sellegi poolest tuleb aegajalt isu eesti toitude jargi. Ja hetkel on isu pelmeenide jargi. Vahet pole, kas praetud voi keedetud.. Igatahes rohke hapukoorega....mmmmmm.... Aga neid tuleb oodata tapselt kaks kuud. Kuna tana on 15 mai. Kuna ma vist oma eestisse naasmisest polegi midagi kirjutanud siia, siis nyyd on vist oige aeg. Tagasi Eestisse tulen siis 15 juuli. Tapsemalt, 15 juuli, kell 22.40 tuleb lennuk Ghanast, Accrast valja. Lendab mingi 7 tundi Londonisse. Nagu te juba aru saite, siis 16 jul vara hommikul olen Londoni lennujaamas. Heatrows. Ja siis pean seal ootama toredad 5 tundi.. Miks? Selleparast, et minu lend Londonist Soome tuleb Londonist valja kuskil kell 12. See tahendab sydapaeval. Soome.. Aga soome pole mu kodu juu?! Justament. Loodetavasti keegi, ema, ode, isa voi keegi teine tore inimene tahab mulle soome lennujaama vastu tulla ja mind sealt autopeale votta. Ei viici vaga kahe suure kohvriga seiklema hakata. Seiklemine tahendab siis seda, peaksin lennujaamast bussiga Jarvenpaa rongijaama minema, ja sealt rongiga Helisinkisse ja sealt trammi sadamasse.. Oijummel.. EI AITAH!!! Niiet.. perekonna liikmed, kuna ma tead, et te koik loete seda, siis votke seda kui vihjet!!:D:D
Teate, teen yhe lisandi eelmisele postitusele, mille pealkiri oli, et ajud ei toota voi midagi sellist. Siis lisaksin siia, et ajud IKKA ei toota. Kuulsin, et Etu ajud Kanadas kah ei viitsi vaga toodata.. Juhuu... ma polegi ainuke, kellel juhe koos on:D Hahahaaa...
Aga kuna mulle tegelt meeldib mingit juttu kirjutada, kas siia voi kuskile paberile siis eks ma midagi kirjutan siia.. Seda, et Graafika Disaini tunnid ja Sotsiaal oppe tunnid on NIIIIIII igavad, siis nendes tundides kirjutan mingit vaikest juttu mingisugusesse vihikusse. Jutu tuum on siis minu vaadetest maailmale.. Loodusele, poliitikale, seadustele ja koigele muule.. :)
Aga mis te siis veel teada tahate?? Mina tahan teada seda, YFUkatelt, et millal teie Eestisse naasete?? Enne voi parast mind? Mul lihtsalt pole aega ja kannatust, koikide blogisid labi kammida, et see kuupaev ylesse leida.. akki viitsite mulle emailile kirjutaada voi siia kommentaarix postitada? Aitah!
Avastasin moned paevad tagasi oma tuba koristades, kapist, yhe CD, mille ma olin Eestist kaasa votnud, kus peal on eestikeelsed laulud. Olin taiesti unustanud selle. Ja nyyd kuulangi seda.. Hahahaa... Paevi laheb mooda, nii halbu kui ka haid, kuid koige paremad on need, kui sind ma pole naind,taevas on tahed, kuu jah,ka paike vahest seal, ara tyyta mind siin maamuna peal.. Aga mul on jummala pohhui, sest sinust ei hooli ma...... Hahaha.. vat sellised vanad laulud on selle CD peal. Ja moned muud vanakooli laulud:D
Aga siis seda, ka et olen koolis tagasi, oma supper lahedas koolivormis, mille ma saan kusjuures Eestisse kaasa votta!! Aga kuna siin maal teste vaga ei tehta, ainult kursuse lopu examid, aga kuna jargmise kursuse loppu mina siin maal ei nae, ei vinna nagu vaga pingutada kah.. Sama on ka teiste YFUkatega siin maal.. Nyyd on see hetk kus rand kutsub.. keha tahab ka tooni peale saada, nagu kaed ja nagu..
Aga kuna aeg lippab ja tahan ka muud netis teha ja jutt venib kah liiiiiga pikaks, nagu nii keegi seda pikka lugeda ei viici.. siis teen lopu!
Aga mis me siis lopetuseks ytleme?? Seda et PALJU ONNE 12B!!! Te olite parimad ja jaate parimateks.. Oige aeg oleks onne soovida, kui te lopetanud olete ja tunnistused kaes, aga ma ei tea millal on oige aeg, siis teen algust nyyd!!
Te olite SUPPER!!
Peadse kohtumiseni.. 2 kuud!!:)
Tsau pakaa!!

7 comments:

  1. K6ik eurooplasd j6uavad YESilt bussiga Eestisse 8. juuli.:)
    Mina isiklikult Tshiilist j6uan ka 7nda juuli syda66l/8nda varahommikul(/k6ige n6medam aeg,sest j6uan eesstisse ja otse magama:D).
    Tean et Uruguayst tullakse 2ra vist 10.juuli ja Ecudoarist yldse p2ris hilja.

    Aga jah,kuna enamus euroopas,siis 8.juuli nemad. USAkaid ei tea:)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ma n2gin kusjuures just t2na 66sel pelmeene unes. kudias mulle 6eldi,et kylmkapis on,ja ma jooksin elueest ostima,aga polnud ja nii suurt kurbust pole unen2os varem tundnud.
    vahetus6pilaste suur armastus pelmeenide vastu...

    ReplyDelete
  5. mul on maasingi isu aga ok see selleks ma tulen kaheksas juuni :S:S:S

    ReplyDelete
  6. YES - 8. juuli.
    Btw, tšeki mu blogi, ma pühendasin midagi sulle seal, kind of. :D

    ReplyDelete
  7. Õige aeg meile õnne soovida on 21. juuni, ehk siis lõpetamisel, kus siis kõik teavad, kas said eksamid läbi ja kas ikka lõpetavad :D.

    ReplyDelete