Saturday, May 22, 2010

Nii tore, nii tore, nii tore....

... nii tore on kaia rannas. Rand! Rand on vaga ohtlik. Eriti sellistele valgenahalistele inimestele nagu mina. Niisiis.. Algusest. Laupaeva ohtul kella yheksa paiku heliseb mu telefon. Oi yllatust- Timo! Saksamaalt vahetusopilane. Kuule Erlend, alustab Timo, ma tean, et sa oled selline pagan ja vist homme kirikusse ei lahe. Ma vastan et, nii ta on jah.. mis siis? Kuule, ma ka kirikus ei kai ja voiks homme randa minna ja naca paevitada. Moeldud tehtud. Hommikul kell 10.00 kohtusime Osus. Yks tore kohake mis on vaga rohkelt inimestega kaetud koguaeg. Tollasime natukene seal ringi ja siis siirdusime randa. Kell oli voibolla 11.30. Oues oli selline monus orna tuulega ilm, kuuma oli kuskil 30 kraadi juures.. paikese kaes kindlasti tunduvalt rohkem.. Viskasime siis pikali.. ajasime niisama juttu, vaatasime inimesi.. ja yhel hetkel ma tundisn, et vist aitab. Vaatasin kella, kell oli 14.00-14.30 kuskil seal. Tahendab seda, et olime rannas 2 tundi. Siis laksime varju alla, joime midagi.. tollasime jalle seal Osus ringi ja siis koju. Ja siis sellele TOREDALE kahele tunnile jargnes piinarikas 5 paeva. Esmaspaeva hommikul kell 6.10 kell arastab, et kooli minna..
OI KURAT! Selg, koht ja nagu valutavad nagu ma ei tea mis asi.. Lahen peegli ette, loug ja huuled ja posed koik ylesse paistetanud ja kaetud kollaka polenud nahaga.. ja ma muidugi otsustasin seda ka katsuda.. orn puudutus napuotsaga.. ja selline VALU!! Mis siis ikka.. otse haiglasse.. kurat, hirm oli nahas, pole kunagi varem midagi sellist nainud ja kogenud. Joudsin haiglasse.. Arstil laksid silmad suureks nagu tolla rattad. Esimene asi mis ta kysib, et kuidas sa siia tulid? Ytlesin et taksoga, pere laks vara toole tana. Arst: Kas sa kondida suudad? Ma: Jaa. mis siis?? Arst ytles, et et moned paevad tagasi oli ka yks valge tyyp seal haiglas ja poole vaiksema paikese poletusega ja ta ei suutnud kondida ega raakida ja oli otse tilgutite alla lainud. Ma olin nagu.. aapp.. Siis arst uuris ja uuris, voeti verd ja anti mingied tablette neelata ja maariti kreemi nakku ja kohule ja seljale ja veel mingit siirupit sisse juua. Yak.. See siirup.. KOHUTAV!! Nagi valja nagu mesi, ainult punast varvi ja maitseb nagu.. hmm.. madanenud oun mis on segatud sinepiga.. OAK!!!!
Koolist sain vabastuse selle nadala lopuni. Kuna nyyd on juba laupaev ja enesetunne hea vedasin ennast isegi siia netipunkti. Olen terve selle nadala mingeid tablette neelanud ja kreemi peale pannud kohtadele mis endislet valu tegid. Nyyd enam valu ei tee midagi.. Ainuke vastik asi on see, et mu selg ja olad ajavad nahka jalle.. Nome raiks.. Vaga nome. Ei olnud vaga tore tegelikult. Yhed tabletid mis arst veel andis olid unetabletid. Kuna kohuli ega selili ega kylili olla ei saa.. kuidas sa kurat magad?? Korvade peal peab magama?? Aga need unetabletid ikka tootavad ka.. Neelan alla, 10 mintsa parast ei klapid kinni ja jaga enam midagi..:D
Nyyd juba olek monna ja oma elukest edasi nautima hakata.
Kuna netipunktis aeg mul kohe kohe otsas siis teen lopu!
Aga veel.. Etu, PALUN haruta oma juhtmed lahti lopuks. Nii kaua pole hea mitte midagi aru saada:D
Ja Yasmine, ei leidnud su blogist seda pyhendust! Uurisin ja otsisin, aga ei leidnud. Voibolla istus kurat peal ei nainud selleparast. Akki juhendad tapsemalt voi copid siia kommentaariks? Aaa.. nagin et su blogil ka hitcounter. 2500 midagimidagi.. Nanananaaaa...:D Mul juba 10 000:D Juhuuu...

Aga jebidijee siis.. erx34@hotmail.com OOtan kirju!:)
Tsau.!
:)
:)
:)

1 comment:

  1. http://yazprantsusmaal.blogspot.com/2010/05/12-mai-10.html

    Ja siis mul on kutse ootamas, et talle ja ta perele Togosse külla minna. Ja Erlend, kui sa seda loed Ghanast, siis sul ka, sest jututeema kandus vahepeal Aafrika vahetusõpilastele ja ta oli väga vaimustuses kuuldes, et Ghanas on ka keegi kuskilt kaugelt külmast ja lumisest Eestist.

    Nii, ja mu hitcounteriga on selline lugu, et ma panin tegelt esimest korda hitcounteri novembri lõpus aga ainult 4-numbrilise counteri, sest ma ei arvanud, et mu blogi nii palju loetakse. Ja siis veebruari lõpus/märtsi alguses sai 9999 täis. Ja siis see hakkas uuesti nullist, ehk ma nüüd paningi mingi miljoni-kohalise numbri. Nii et tegelikult mul on 13 000 + midagi. :D

    ReplyDelete