Wednesday, April 7, 2010

Vaike lisand eelmisele!

Teeksin siis moned vaikesed lisandid eelmisele blogile Cape Coasti kohta. Nii siis, mainimata jai yks vaga vahva ja monus element- taksosoit! Just taksosoit. Ei tundu just vaga tore ja midagi erilist, aga selles taksosoidus oli midagi erilist! Nii.. Selline monus vanakooli BMW. Nagu tanni bemm:D Paljud lugejad ei tea kindlasti mis asi on tanni bemm, aga parekonna liikmed moistavad, keda tapsemalt huvitab saab alati mu elmaililt lisainfot kysida! Niisiis.. vanakooli bemm, taiesti korras, soidame mooda kitsast asfalt teed, kahel pool paks vihmamets, nii umbes 80-100 km tunnis, koik aknad alla keritud, (auto stereosysteem oli supper), ja makist mangib selline Bob Marley regga muusika.. Kurat, kui lahe see oli! Ainuke asi mis autost puudus oli selline monus rasta vend Jamaikalt. See oleks siis nagu SUPPPPPPPER olnud. Jamaicalane, teeb oma kanepit, ryypab oma rummi, makist tuleb regga muusika..... ja koik muu eespool mainitud! :) Aga kuna ma olen eeskujulik YFU vahetusopilane siis sellise naljaga ma ei tegele! :D:D Hahahaaa!
Mingi asi oli veel mida ma tahtsin lisada, aga kurat ei maleta jallegi.
Mainiksin veel ara seda, et tana on jalle porgukuumus valjas. Nonii, mingi 35 kraadi vahemalt.
Tsau!

No comments:

Post a Comment