Sunday, April 4, 2010

Suur reede ja Cape Coast!!!

Tsauu koik noored ja vanad!! Kuna mul nyyd midagi rohkemat kirjutada kui mingeid motteterasid, siis ei hakanud yldse mottetera siia kirjutama. Niisiis, nagu pealkirigi ytleb, hakkan tana kirjutama Suurest reedest ja vaikesest reisist, kus ma kaisin eile, laupaeval. Cape Coast! Aga alustame siis suurest reedest!
Suur Reede, hommik, kell on 05,45 hommikul, minu toa uksepeale kaib kop-kop-kop. Erlend, Are you awake? (oled sa yleval?). Ei vastanud,lootsin et jaatakse rahule. Uuesti sama asi ja uuesti.. siis vastasin, et nyyd parast sellist kolistamist olen jah yleval. Vaga hea, et ma ooseks ukse lukku keeran, parast oleks veel sisse kah hypatud:D Niisiis, kui ma vastasin, et olen yleval, siis kohalik ema ytles, Erlend, ma votan su tana kirikusse kaasa. Ma olin OI RAISK!! Nyyd on asi per*es!! Vaidlesin vastu, et ei taha ja ei meeldi kirikud ja ei tule. Ema lasi edasi. Tana on vaga tahtis paev, et kristus tegi midagi. Ja see on siga tahtis ja sa pead tulema. Ma vaidlesin ikka vastu, minu jaoks pole see midagi tahtis ja ei tule. Ema lasi edasi, koik lahevad ja tule tule tule kirikusse. Ma vastu, EI TULE EI TAHA! Ja siis oli ema, aaaaahhh.. okei, ole siis kodus! :) JUHUUUUUUUU!!! Minu voit ja ei lainudki, olingi kuni kella 3eni lounal yksi kodus! Monna!!:)))) See siis suure reede kohta! :)
Usklikut paganaks ei tee ja paganat ingliks ei tee, vota napust. Ela oma elu, mis see sinu asi on!
Cape Coast! Cape Coast (edaspidi tekstis CC) on siis linn Ghanas. Accrast autoga umbes 2 tundi laanepoole, mooda rannikut soita! Niisiis, kaisin seal Timoga (Timo on siis vahetusopilane Saksamaalt). Niisiis. Arkasin hommikul kell 4.45, pesin, soin, panin asjad kokku ja asusin teele, kodust Trotroga 37 jaama (37 on jaama nimi), seal takso Kaneshie trotro jaama, kui nii voib oleda. seal kohtusin Timoga. Kell oli siis 6.45. Kaks tundi mingi orjenteeruda vara hommikul, suht njaaaa... Igatahes, siis otsisime sealt bussi mis CCsse laheb! Leidsime, istusime peale, soitsime kaks tundi ja olimegi seal! Kohe olid 4-5 taksojuhti kallal, et kuhu lahme jnejne. Ja koik tahtsid jube palju raha saada. Ja siis tuli yks jurakas taksojuht, pikk ja paks:D Ytles, 30 cedi ( eesti rahas umbes 200-250) krooni ja vean teid tervepeave ringi ja naitan kohti ja aitan paremaid pileti hindasid saada igalpool. OLEMAS! Teised taksojuhid ytlesid hinnaks 70 cedi ja 80 cedi. Hahaaa.. Nii siis.. Otse Kakumi, see on Laane Aafrika suurimaid ja populaarsemaid kohti kuhu turistid tulevad, see on siis vaikesed ripp sillad yle vihmametsa, umbes 40 meetri korgusel. Minege googeldage sona kakum ja leiate infot! SEE OLI NAGU SUPPER MEGA VINGE!!!! Tegin kah pilte. ( See on vihje)! Moned peaksid aru saama!!! Sealt edasi ahvimetsa, kus elavad loodusest paastetud ahvid, kelle vanemad on kuidagimoodi otsa saanud. See oli suht tore.. Sain ahvi katsuda. Juhhuuuu:).
Ja siis.. Midagi tapselt midagi mulle, nagu rusikas silmaauku. Kindlus, peamine orjakaubanduse koht laane aafrikas! Ilglet suur ja lahe. Nagime kohti, kus elasid meed orjad ja naisorjad koos oma lastega. Naitesk yher ruumis, mis on umbes poole vaikes kui tavaline klassiruum koolis, seal elas 150-200 orja 3 kuud jarjest. ja need kes ellu jaid laksid ameerika poole teele ja need kes surma said, lihtsalt visati myyrilt alla vette. Need kes teepeal ameerikasse surma said, visati yle laeva vette haidele. Moned kohalikud nutsid kui giid raakis sellest. Ma kujutan ette, et nende jaoks voib selline asi toesti vaga emotsionaalne olla voi nii. Njaa. Kuna iga asi vottis aega ja tahtsime enne sydaood koju tagasi jouda, siis pidimegi vaikselt sattima hakkama. Kuna parast kindlust oli kell juba 16-17.00. Enne minekut veel, votsime molemad yhe ananassi (1 cedi- 9 krooni). SUUUUUUR ananass! Pistsime selle endale sisse ja siis bussi otsima, mis meid Accrasse tagasi toob. Leidsime. Ostsime pileti, antsime taksojuhile raha ja siis bussi. Motlesime et saame normaalsel ajal isegi koju. Vota napust. Bussi peale inimesi ei tulnud ja ei tulenud.. kell oli umbes 18.30 kui buss tais sai. Hakkasime soitma, 20.30 olime Accras.
Hakkasime minema kohta, kus ma saan oma trotro koju votta ja Timo enda oma. Siis hakkas mingi loll prostituut meil jargi kaima.. Taismang on 15 cedi ja pool mang on 10 cedi, aga kui meile ei sobi saab vaiksema hinnaga ka. Oh kurat.. KAO MINEMA! Ja siis Timol kargas hea mota ja ta ytles, et me oleme alaealised, tema on 15 ja ma 16. Prostil laksid silmad suureks ja ta jooksis minema:D Juhuuu:D Rahu lollidest inimestest!
Sain oma trotro, kodupoole teel.. juhuuu.. ummikud! JUHUUUUUUUUUU!!! lopuks kui koju sain oli ell 22.30. Kaisin pesus ja mmmmmmmmmmmmmagus uni tuli kiiresti!
Finito!
Pikk ja pohjalik?
Kaebuste pysimise voi korvalnahtuste tekkimisel saatke kiri mu emailile mis on endiselt erx34@hotmail.com
Tsau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment: