Saturday, April 17, 2010

Vaike lyhike kiri

Tere! Kuna koolivaheaeg veereb vaikselt ja ilma suuremate syndmusteta, siis mis sellest et korvpalli saab vaga tihti mangitud, pole vaga motet siia kirjutada. Ja seda ka, et mangosid on ka PALJU igalpool, aga ka sellest pole motet kirjutada, sest koik juba teavad seda.. Ja ilm on kah kuum, nagu ikka. vaevalt et siin kunagi kylmaks laheb. Mis sest, et ma just praegu olin ujula poole teel, kodust valja tulles oli paike valjas ja ilm kuum, ja parast 15 mintsa trotroga soitu, kohale joudes, oli taevas must ja tuul oli tugev ja liiva tuiskas jne.. Ja nyyd lihtsalt kallab.. kallab nii et ma ytlen, et 10 meetrit voibolla naed enda ymber. Lahe!! :)
Aga tegelikult on siiski midagi kirjutada kah siia.. midagi millest ma pole varem kirjutanud ja mida ma isegi tepselt ei teadnud varem. Niisiis.. viimased 3 paeva (kolmapaev, neljapaev, reede) olen arganud igal hommikul kell 04.30. Pohjus on loomulikult olemas, ega ma mingi unetu ei ole, kes lihtsalt klapid kell 4 lahti teeb. Keda pohjus huvitab kirjutage emailile kiri (erx34@hotmail.com). Ei hakka siia seda kirjutama. Okei.. Ja tanu sellele et ma olen nii vara ylesse arganud ja kell 5.20 juba tgrotro peale totanud, olen nainud seda, et elu algab toesti vaga vara siin. Sest kell 5.30 on juba tanava aarsed vaiikesed poed avatud, inimesed lahevad vaikselt toole, need tyybid kes autoteedel asju myyvad (mida euroopas ei nae), need kah juba olemas.. See on tegelt midagi sellist, mida on kuradi raske kirjeldada. Sama raske kui teha pimedale selgeks milline on kollane varv, kui ta pole kunagi midagi nainud. Ja eriti lahe on see kui paike ylesse tulema hakkab. Paike on NIIIIIII suuur! Eestis kui paike ylesse tuleb on ta kah suur, aga pakun et oma 3 korda vaiksem kui siin. Ja juba hommikul kell 5 on palav! Sellega siis yhelpool!
Veel? Kuulsin et islandil mingi vulkaan arkas ellu ja nyyd see tolmupilv katab poolt euroopat.. vat kus..Kurat, selle aastane talv oli eestis rohke lumega ja kylm, nyyd see tolmupilv... kes kurat teab, mis veel tuleb.. ja mina olen siin ja ei nae sittagi. Sorry rahvas, keda hairib mu sonavara. Aga mul on pohlad.. .nagu te juba teate toenaoliselt. Euroopa tulevik on siis nagu Pompei ja Vesuuvi puhul? Loodetavasti ei.. Ja koik lennujaamad kinni jne.. Huvitav. Loodetavasti siis minu tagasi tulekusk on tolm lainud ja lennud taastunud.. ei viici vaga kyll kuskil uzbekistanis voi kurat teab kus paraperses maandumist teha et oodata kuni tolmupilv maha tuleb:D
Aga viskame siis sulepea tindipotti tagasi! Ja jergmine kord kui siia jalle satun, sii votan selle jallegi valja.
Lisakisin siis veel selle, et saigi 10000 (kymme tuhat) lehekylje kylastajat tais! Juhuu.. Kas mu blogi on koige vaadatum blogi selle aastaste yfukate seas?? Loodan et jah. Aga lootus on lollide lohutus!
Kui kellelgi endiselt kaebusi on, siis otsige abi mu meililt erx34@hotmail.com.
Ja endiselt koik kirjad ja kysimused ja kaebused on teretulnud!
Ara mangi kirverga, raisu see endale pahe!!!
Ja veel!! Toitke mu kalakesi palun! Lihtsalt tehke moned klikid seal peal et kalad syya saavad! Aitah!!!

No comments:

Post a Comment