Sunday, March 21, 2010

Vaike lisand eelmisele

Kuna mu mottetera on liiga pikk, et seda pealkirjaks kirjutada siis kirjutan selle siia. Mottetera on siis: Mullast oled sa tulnud ja mullaks pead sa saama; ahvist oled sa tulnud ja ahviks pead sa saama! Filosoofiline! Fiolosofeerige koik filosoofid:D:D:D
Tahan lihtsalt lisada seda, et eile, laupaeval kaisin oe Mammie, tema kihlatu TT ja sugulase Ewurabenaga (haaldus Eirabna), kinos, vaatasime filmi mille nime ma isegi ei maleta. Mingi Blind Sides voi mingi sellist oli. Filmi mote oli ameerikajalgpalluri elulugu. Sigahea film oli!! Kui eestisse ka see joudmapeaks siis vedage oma tagmikud kinno! Kohati naljakas, kohati kurb... Mulle ramedalt meeldis! Ja mis oli veel koige parem oli see, et Ewurabenal oli hea tuju ja palga paev ja ta tegi koigile piletit valja! :) Juhuu!!
Homme algavad examid! Njaa.. hea kylg on see, et siin maal ei koti kedagi see, et kuidas on minu tulemused. Isegi kui igalpool ymmarguse nulli saan, kedagi ei koti.:D AGa igatahes, homme on inglisekeele exam! Vaga hull ei tohiks olla.. ma loodan..
Kuna pealkiri oli vaike lisand siis on LOPP!
Tsau!

No comments:

Post a Comment