Tuesday, November 3, 2009

Pealkiri2

Tana, MidTermi (koolivaheaja) viimane paev. Olen kaubanduskeskuse internetis, kuna see normaalse kiirusega! Aga seda ma olin vist juba kirjutanud. Kui aus olla siis polegi midagi erilist kirjutada, kui siis ainult seda, et kaisin nadalavahetusel jalle ujumas ja JALLE on selg ja nagu tulipunased:D Paike on NIIIIII kuum!! Koik tulevased yfukad ja muud vahetusopilased ja sellised asjad- VALIGE GHANA!! Arge valige mingit kylma riiki voi arge minge otsima oma American Dreami (Ameerika unistust)! Tulge siia! See on vinge, vinge, vinge!!!
Midagi lahedat tahate kuulda? OKei..praegu on torm valjas, vihma kallab niiet pole meetri kaugusele ettegi naha, tugev-tugev tuul:D Nii hull asi ei ole nagu Filipiinidel, aga paris maru on jah. Saab paris huvitav hommikul kooli minna olla, kui hommikuks ilm sama on!!!
Ohh.. yks asi mida ma kirjutanud ei ole- mu kool nimi. Okeika siin see on - Presbyterian Boy's Secondary School. VAGA VINGE KOOL!!! Kusjuures Ghana yks tugevamaid ja populaarsemaid koole! Juhuu.. saan ka targaks lopuks:D
Okeika. Praeguseks aitab!! Kui midagi meenub, siis 1h ja 31 min mul veel netiaega, niiet jouan veel midagi kirjutada kui vaja! Tsau!! Kirjutage/joonistage mulle ikka edasi!! erx34@hotmail.com

No comments:

Post a Comment