Sunday, November 22, 2009

Yo Yo Yo!!

Yo Chalie, Whats up? (loe: Tsau sober, kuidas laheb?)! Me ka spy! (loe: Las ma vaatan). Ad ei kam (loe: Oota, ma tulen). See siis see katkine inglisekeel (Broken English). See on siis segu Inglise keelest ja Twi keelest. Okei.
Nyyd yks vaike moistatud, mille fyysika ops meile andis ja uskuge voi mitte, ma olin ainukene, kes pahkli katki naris. Nii. Moistatud on selline: Kauboi tuleb Reedel hotelli, ta veedab seal kaks oopaeva ja lahkub Reedel. Kuidas on see voimalik? SEE ON VOIMALIK!! Vastuseid ja teie koikide lugejate arvamusi ootan oma meilile voi siia kommentaaridesse! Meili aadress on ikka endine: erx34@hotmail.com
See oli nii, et fyysika ops tuli klassi,nagu nalja tais ja tahtsi meid koiki lolliks teha ja ytles selle moistatuse, ma jagasin selle kohe ara ja ytlesin, et ma tean vastust. Opsil laksid silmad suureks ja nagu et mida varki?? Tuli mu juurde ja ytles, et ma sosistaksin talle selle vastuse, et teised ei kuuleks. Ja vastus oli oige! Ja ta lasi koigil veel mingi 10 mintsa moelda ja siis lasi mul vastuse ette oelda! Jahh.. Olen tark!:D
Yks naljaks fakt veel- siinne keemia ops ja eesti keemia ops on tapselt samasugused:D Oma ala totaalsed fanatid ja armastavad keemiat ja teevad selliseid konksuga nalju jne. Kui ta esimest korda sisse astus vaatasin, et midaaaa...? Keemik mustaks ennast paevitanud ja Ghanasse opsiks tulnud:D:D
Okeika. sellega lopetame tanase blogi!
Kirjutage/joonistage ikka mulle edasi!
Tsau!!

1 comment: