Sunday, November 15, 2009

Laanerindel muutusteta

Elu laane Aafrikas on muutusteta, selleparast ka pealkiri et laanerindel muutusteta. Moni asi on muutunud, aga need nonna pisikesed asjad, et ei saa muutusteks lugedagi. Yks asi on see, et ilmad lahevad kuumemaks. Viimane nadal on igapeav kuskil ligemale 30 olnud ma arvan. Igatahes selline kuradi grillvorsti tunne on. :D Ja teine asi on see, et kui ma eelmises postituses kiitlesin, et mangod saavad valmis ja hakkan igapaev neid sooma, siis nyyd on neist mangodest juba kopp ees ja ei taha neid enam nahagi. Igapeav parast kooli sai kuskil 5 tykki teisi soodud ja pluss veel enne magamaminekut sai paar tykki soodud. Nyyd on KOPP ees neist:D Need on sellised vaikesed muutused.
Ma ei oska siia rohkem midagi kirjutada!
Aaaaa.. Kurat! Siiski yks suur muudatus on! Sain yleeile TT-lt sonumi. Sonum algas nii: Hey host-uncle Erlend. See tahendab seda, et mu kohalik ode Mammie sai emaks ja TT sai isaks ja mina olen nyyd vahetusonu:D:D.
Kirjutage/joonistage mulle ja kommenteerige jne.
Email on ikka sama: erx34@hotmail.com
Tsauka!

No comments:

Post a Comment