Tuesday, November 10, 2009

Eluke Ghanas!!!

Kohe hakkan kirjutama oma elukesest Ghanas, aga koigepealt tahtsamad asjad: SUURED SUURED ONNESOOVID MU EMALE, KELLEL ON TANA SYNNIPAEV!! PALJU ONNE!!!:)
Nii.. nyyd tuleb jutt mu elust siin. Elu Ghanas on seiklus! Seiklus kuhu kuulub uskumatult sobralikud inimesed, uskumatult lahedad klassikaaslased, vaga naljakad syndmused ja igasugu muud uut ja huvitavad.
Uue ja huvitava alla voib lugeda seda, et elasin 3.5 paeva ilma veeta ja 1.5 paeva ilma elektrita:D ELu Ghanas. Vett lihtsalt ei tulnud kraanist. Onneks maja taga on suur 6 tonnine vee mahuti, kus on meie maja vee varud just sellisteks juhtumiteks. Pesta sai ikka ennast onneks. Lihtalt tuli mingi kopsikuga endale vett peale kallata:D Elu nagu keskajal:D 1.5 paeva elektrita- kell 18.30, kui paike ara vajub on kott pimedus. Kyynla valgusel ja mobiili lambi abil liikusime toas ringi (meie maja polnud ainuke, terve rajoon oli pime). Aga siin maal tootab pliit gaasiga, niiet syya sai teha ja koik on endiselt suppervinge!
Nadalavahetus (7-8.11) moodus sportimise tahe all. Tapsemalt reede ohtu ja laupaeva paev. Reede ohtul laksime klassivenna Stewardiga Legoni ylikooli korvpalli platsile kossu mangima. Olime seal mingi 4 tundi. Kogu aeg sai taiega rabada:D Nii, karta on et vasinud parast seda, laupaeva hommikul kohtusime jalle Stewardiga kaubanduskeskuses, et minna ujuma. Basseinis sai olla ka mingi 4 tundi kuskil. Parast seda jalle ramedalt vasinud. Siis lihtsalt otse koju ja puhkama. Tegelt esmaspaeval (tana on teisipaev), olin ikka vasinud sellest vargist, aga lahe oli. See vark hakkab korduma iga nadalavahetus ma arvan!!
Nii. Veel yks vagavagavaga lahe asi on see et mangod saavad valmis!!! Maja korval on suuuuutr mango puu mis on pakuslt mangosid tais ja lahi nadalate jooksul saavad asjad valmis ja siis.. mmm.. mangosid sooma! JUBEHEAD ON!!!! Tulge kylla, saate ka!:)
Oma 18 aasta jooksul mis ma elanud olen, olen ma kuulnud igasugu jama mida inimesed suust valja ajavad. Viimased aastad koolis (10-11 klass) kuulsin igapaev mingid bullshitta (pean silmas MUKIT), aga sellist jama, mida ma kuulsin oma klassivenna Ellomi kaest ei ole ma veel kuulnud- ta ytles mulle sellise lause: Ma ei ela nii nagu mina tahan, ma ei ela ka nii nagu mu vanemad tahavad, ma elan nii nagu jumal tahab. APPPPI! Selliset jama on raske kommenteerida:D Kommenteerige teie!:D Aga jah, siin maal on ikka see usk suur ja tahtsi asi!! Mina ajan oma rida ilma usuta ja ma olen taiesti kindel, et ma ei vaja seda ja saan selleta vaga hasti hakkama. Mina kutsun seda vabaduseks! Vabadus!
Midagi naljakat ka. Oli pildikujunduse tund, istusime yhe suure puu all ja pidime joonistama yhte kooli hoonetest. Nii, istusime seal ja koik tegutsesid oma joonistuste kallal kui jarsku hakkas Abraham (loe: Eibram) rookima. Miks? Selleparast, et mingi lind puu otsast sittus ta too peale. Keset tema peaaegu et valmis tood oli suur hallikas sitalarakas! Taiesti haige kuidas sai naerda. Kogu klass lougas naerda. Opetaja jooksis ka kohale ja uuris mis toimub. Kui Abraham naitas, mis juhtus, hakkas opetaja ka naerma. ta lausa lougas naerda:D:D:D
Nii.. ongi koik tanaseks. Netiaega veel naca on, aga siia enam ei ole midagi kirjutada! Kui midagi uut tuleb, siis ikka saate siit lugeda!
Elage hasti ja kirjutage/joonistage ikka mulle - erx34@hotmail.com
Tsau!!!
Paikest ja sooja ilma teile sinna! Mul seda siin piisavalt!:)

2 comments:

  1. HAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAAA PILDIKUJUNDUSE TUNNI PEALE. :D:D:D

    ReplyDelete
  2. karta on juu et oli naljakas! Isegi opetaja hakkas taiega lougama naerda!:D

    ReplyDelete