Friday, October 30, 2009

Pealkiri:D

Olen jallegi kaubanduskeskuse netipunktis ja kuna ma juba siin olen, siis pean siia midagi ikka kirjutama ka!!! Polegi nagu midagi kirjutada, kui siis ainult seda, et esimene vaike vaheaja moodi asi algas tana (reedel 30.10.2009). Ja kooli pean tagasi minema kolmapaeval (04.11.2009). Lyhike on se kyll jah, aga parem kui mittemidagi!:D Saab paar paeva pikemalt magada jne...
Olen saanud mitmeid kordi yhte ja sama kysimust- mis tunnid mul siin koolis on. Vastan nyyd siia, et koik teaksid.
Matemaatika, Inglisekeel, Yldteadmised Kunstist, Pildikujundus, Bioloogia, Fyysika, Skulptuur, Social Studies (eestikeelde ei oska panna, kysige kelleltki targemalt), kehaline kasvatus, graafika disain, pollumajandus.. akki sa koik ara mainitud. Aga tegelikult on koik suhteliselt lihtne, kui moned uued sonad/valjendid ara tolgin voi keegi klassis seletab, mida see tahendab. Matemaatikas opime AB+BC+CD=AD... Me oppisime seda yheksandas??
okitoki, lopetan siis praeguseks. Kirjutage/joonistage/saatke pilte ikka mu meilile!!! erx34@hotmail.com +233203667624 see mu kohalik number, voite helistada ja sonumeid ka saata (sonumi hind on 5eek, niiet pole vaga kallis), kes kasutab tele kahte need minuga telefoniteel suhelda ei saa!! Koik teised saavad!! :)
Tsau!

No comments:

Post a Comment