Tuesday, October 13, 2009

Erlend Ghanas!!!:)

Ahoi noored ja vanad!! Olen tagasi.. Viimati kylastasin seda netipunkti siin tapselt nadal tagasi! Miks? Selleparast, et koolis olid kiired ajad ja ei joudnud/viicinud siia parast kooli tulla enam. Vot! Miks olid koolis kiired ajad? (Yks loll oskab rohkem kysida, kui 100 tarka vastata)!:D Selleparast olid kiired ajad, et pidin skulptuuri tunnis, jah toesti on mul selline tund siin, maski valmis tegema ja siis pidin selles samas tunnis veel savist nime sildi tegema ja see koik votab palju-palju aega. Aga nyyd on need raiped valmis ja natsa rohekm aega. Nadalake koolis lipsab tegelikult nii kiiresti, et ei pane tahelegi. Jaa.. ma tean mida te praegu motlete.. te motlete johhaidii.. meil siin kylmas Eestimaal kyll need koolipaevad kiiresti ei lahe ja nadalast ei tasu raakidagi! On nii jah?? Ei tunne kaasa teile!! Olen jah ylbe:D
Nii.. Nadalavaheusel, tapsemalt laupaeval, kaisime klassivenna Stewardiga mingis hotelli basseinis ujumas. Olime seal 3.5 tundi ja selle aja jooksul sai mu nagu, kaed, jalad ja selg totaalselt ara polenud. Kurat, oleks keegi mulle Eestis oelnud, et paike voib nii kuum olle, oleks ma ta selle jutu peale pikalt ja pidevalt per*e saatnud.:D Aga nii ta siin maal on.. 3.5 tundi paikese all olla, oled polenud. Isegi Steward ytles esmaspaeval koolis, et tal on turi valus ja paike tegi talle natsa liiga. Koik kes tahavad KUUMA paikest, tulge siia, mitte arge ronige Egiptusesse voi Kreekasse! Koguge naca raha ja tulge siia. Te ei kahetse.
Tegelikult, selle nadala jooskul, polegi midagi eriskummalist juhtunud ja polegi nagu midagi erilist siia kirjutada rohkem. Akki esialgu aitab?
Aaa.. kui keegi peaks siia maale sattuma, siis valmisage ennast ette sonaks Obruni!! See tahendab kohalikus keeles (Twi keeles) vooras. Ja kui sa konnid siin mooda tanavat, siis lihtalt moned hyyavad: Hei Obruni.. How?? OK, see on veel hea, kui nii paased, aga kui vastu tulevad kuskil 6-10 aastased koolijytsid, siis on kuri karjas:D Ma ei tea, kas nad ise motlevad laule valja voi opivad nad neid koolis, aga igatahes tihti mind nahes hakkavad nad laulma mingit Obruni laulu- Obruniii.. Obrunii.. Obrunii.. lalalaaalaa Obruniii jeee... voi midagi sellist:D ALguses oli see suht tyytav ja nome, aga nyyd juba harjunud ja tundub tavaline:D
Ja veel, kui te siia tulete, siis kindlasti proovige neid toite: FUFU, KENKE!! FUFU on lihtsalt mega hea!!! KENKE kolbab kah syya, aga pole just suurem asi! Siin on ka mingid banaanisugulased mida kutsutakse plantiiniks ja nad praevad neid. (Kui ma seda lohnagi tunnen, hakkan oksele, ei maitse yltse), aga koik raagivad, et see koige parem asi jne.. Ja see praetud plantiin pidi koigile vooramaalastele maitsema.
OK, kirjutage/joonistage/saatke pilte mulle!!:) meili aadress on ikka sama: erx34@hotmail.com!! Aasta parast naeme!! OK, teen minekut.. Lahen loen delfist uudiseid ja siis koju koduseid joonistusi (jah joonistusi, mitte ylesandeid) tegema!! Tsauka!!!:)

No comments:

Post a Comment