Thursday, September 17, 2009

MAA ehk Ma Armastan Accrat

Nii.. Ei viitsi siia koguaeg endast ja enda tegemistest kirjutada, niiet kirjutan parem Accrast (see on Ghana pealinn, kes pole veel aru saanud). Kaisin oe kihlatuga (TT on tema hyydnimi) ja tema aripartneriga yks paev tool kaasas. TT koos oma aripartneriga impordivad mingi hongkongi tyybi kaudu naiste riideid Ghanasse. Neil laheb nagu yli hasti. nii.. olin terve paeva nendega kaasas.. kaisime poodidesse nende kaupa pakkumas jne.. Aga mitte sellest ei tahtnud ma raakida vaid raagin hoopis sellest mida ma nagin ja mis mu ymber seal oli. Kuna ma veetsin terve paeva pohimotteliselt autod ja mooda Accrat ringi soites, nagin suhteliselt palju.
Accra, see on lihtsalt imeline. Vahealt minu jaoks. Koik on tapselt selline nagu telekast nahtud. Ei ole korgeid klaasist hooneid, ei ole suuri ja eredaid reklaame igalpool.. on vaikesed pruunid majad, vaga katkised ja kitsad teed, kus soidavad autod, konnivad inimesed, jooksevad kitsed ja kanad.. koigega peab arvestama. Iga nurga peal on mingi vaike putka kus inimesed myyvas erinevaid asju. Iga teise nurga peal on loke, kus inimesed praevad puuvilju, kypsetavad liha voi kes teab mida. See on lihtsalt niii vinge.. seda ei oska kirjeldada, seda peab ise nagema.
Kui autoga kuskil ummikus istud, mida on siin vaga palju, jooksevad kaupmehed ymber autode, pakuvad ajalehti, toitu, riideid jnejne.. See on uskumatu. Just eelkoige see on minu jaoks uskumatu, et pealinn, kus elab 3 miljonit inimest, pole nagu korghooneid jne.. vaid vaikesed majakesed ja ilge kauplemine kaib igalpool. Aga onneks need kaupmehed pole sellised vardjad tsurkad nagu Egiptuses. Keegi ei jookse jargi ja ei kisu sind kaest oma poodi voi putkasse. TULEGE KOIK GHANASSE!! TULGE JA VAADAKE SEDA ELU SIIN! SEE ON SEDA VAEVA VAART!!! Kui sa liigud kuskil Tallinnas voi isegi Keilas voi kuskil Euroopa linnas, on igalpool vastik autode kytuse hais ja vingugaasi igalpool.. Siin on ka palju autosid, aga seda haisu ei ole! Miks? Selleparast, et siin polevad lokked, ja koik see praetud puuviljade lohn ja koige selle lohn, mida nad siin kypsetavad matab selle vastiku haisu maha!! Ookeani aares oli tunda ookeani lohna.. sigahea lihtsalt!! TULGE!!! Laupaeval, kui paike valjas, siis oe ja TT-ga randa.. siis saan ookeani ujuma ka!:P Aga nyyd lopetan! Tsau!

No comments:

Post a Comment