Thursday, September 10, 2009

Kohal2

Nii..saingi l6puks j2lle netti. Hea uudis on see, et saan pyhapaeval uue pere, sest selle perega siin Gimpas ei pidanudki aasta lopuni olema. Tahaks juba, sest see pere hakkab vaikselt yle ka viskama, suht sellised kahtlased on, isa ja vend on normaalsed, aga ode ja ema on sellised imelikud. Ei viici seletama hakata miks imelikud, aga noh on imelikud.
Midagi eriti ponevat ja lahedat juhtunud ei olegi. Voibolla olen seda juba maininud, aga et siinkandis elatakse paikese jargi. Aasta ringi laheb siin pimedaks kell 19 ja valgeks laheb kuskil kell 5.30. ja nii ongi, pererahvas arkab kuskil kell 6 hommikul ja magama lahevad kuskil kell 20.30-21.15. Alguses oli harjumatu, aga nyyd ise juba sama resiimi peal. Tegelt yks asi siiski oli. See perekond kasvatab siin mingied seeni ja myyb neid siinsele kohalikule hotellile voi asjale. Nii, laksime neid viima ja kuna Sam hakkab autokooli minema, lasi ema tal naca soita. JUBEE!!! Koigepealt suri 4 korda valja, siis sai liikuma, kaiku vahetas ainult kuni teiseni..ja siis. kui hotelli juurde joutsime, siis pidi taauto ara ka parkima, ruumi oli johhaidii... aga tema suutis ikka parkida oma auto yli viltu ja nii et kahe auto vahele jai vaevalt 2cm. ruumi. Nagu ylinapp lihtsalt. Ma istusin taga, rihm kinni ja motlesin ainult, et tore oleks, kui ma siin elusana valja astun:D:D.
Tegelt mul oleks palju rohkem asju siia kirjutada, aga ma unustasin oma markmed koju ja ei oska nagu peast midagi kirjutada... Uus pere elab kuskil rohkem aktiivsemas kohas, ma loodan, ja akki saan tihedamalt siia.
Hmm.. mis veel kirjutada.. seda, et Sam laenas oma sobralt PS2-te yheks paevaks ja mangisime jalgpalli (FIFA 08) ja ma sain haledalt pahe. Nagu klassikaline eestlane jalgpallis. (pean silmas eilset mangu, kus eesti kaotas Hispaaniale 0:3). Masendav.
Kurat, kodus motlesin koguaeg, et tulen siia ja kirjutan johkralt asju, aga nyyd, kui siin olen on pea tyhi. Votan jargmine kord paberi kaasa ja siis kriban rohkem.
Aaa.. kusjuures, yks asi mida voiks veel raakida on see, et kraanist ja dussist tuleb ainult kylma vett, kuna siinsed inimesed elavad 24/7/365 kuumas kliimas ja siis kuumm vesi oleks yleliigne, siis 90% kasutab ainult kylma vett, niiet, ma harrastan ka nyyd kylma veega dussi all kaimist jne.:D
Kirjutan kaubamajast, kus me kaisime oe Rhoda ja tema sobranna perega. USKUMATU! koigepealt, et kaubamajja paaseda oli vaja autoga soita mingi 30min, see selleks, aga auto oli vaike, ja me olime seal sees 8 kesi. Ees oli 3 inimest ja taga 5. Pisut kitsas oli jah. Poes, ilgelt suur kaubamaja oli.. seal oli nii musti, valgeid, kollaseid, punaseid kui lillasid, karvasied ja sulelisi, loibadega ja lestadega. Ja seal oli mingi kuradi miljon inimest. Pood kubises rahvast. Ja nagu mustadele kohane, raakida kova haalega, tantsida suvalises kohas oma mobla pealt tuleva muusika jargi.. johhaidii.. Ja iga teine tyyp yritab mingi rappar olla, kottis teksad, XXXXXXXXXL pluus ja nokats.. Dziisus..
Teine asi mis meenus on kirikus kaimine. TULE TAEVAS APPI. ToeTagi valjend: LASKE MIND MAHA, TUUMAPOHMELL, oleks sellekorval tyhiasi. Mingi 4 tundi palavuses kuulata seda tyypi seal. Noh muidugi, elavam ja liikuvam on asi muidugi kui eestis, aga sellegi poolest see jumala ja usu teema on jura mu jaoks. Ja kurat, oiget Gospel koori ka seal ei olnud. Ja siis pidin seal veel ennast tutvustama, kuna ma esimest korda seal kirikus.. suht kahtlane oli.. Tere, olen Erlend, olen eestist vahetusopilane ja olen siin nyyd aasta aega. ja siis ytles preester voi see tyyp et God pless you Erlend (Jumal onnistagu sind Erlend). Ja siis parast loppu pidid koik uued liikmed peapreestriga mingi juttu ajama naca. ma ka siis.. ei maleta mida raakisin, aga midagi vaga lyhidalt, et ei peaks seda jumala varki kuulama. Aga noh, jargmine pyhapaev seda tutvustamist ja seda jama tegema ei pea, lahen ikkagi uuesti, saab uusi tuttavaid jne.
Aga muidu on koik nagu ylivinge.. Uue pere juures tahan kindlasti netti saada ja siis kriban koik siia mis mul paberile yles margitud. Ja siis kirjutan miks see praegune perekond imelik ka on, siin nii aeglased arvutid. Lootusega, et seal on kiiremad.
Tsau!!!

No comments:

Post a Comment