Tuesday, September 29, 2009

KOOL

Kuna mulle laekus eelmise postituse parast tohutult kaebusi, et miks ma ikka blogi ei taida ja kust minu kohta infot ja uudiseid lugeda saab jne.. ei joua seda jorinat ara kuulata, mul on lihtsam siia siis kirjutada. OKEI! Teie voit. Kirjutan siin koolist.
Kool- lahedamat kohta siin maamunapeal annab ootsida. on lyhidalt oeldes. Eestis ytleks ma et hullemat kohta annab otsida. Klassis on 29 opilast + mina. See tahendab 30, kui keegi arvutada ei oska. Koik inimesed on supper sobralikud ja tahavad koguaeg aidata ja minu eest asju ara teha. Rahvas on nii vaba.. Klassis on yks tyyp kelle nimi on Ziga. Ma ei tea kuidas kirjutatakse, aga haaldatakse igatahes nii. See tyyp on kuradi naljakas. OK, see selleks. Aga, kogu koolipaeva veedan yhes, ruumis, ei pea klasse vahetama jne.. see on hea. Tunnid algavad mingi 7.40 voi 8. nii kuidas parasjagu juhtub. Tunnid on mingi 40-45 mintsa. Opetajad ei ole sellised kivinaod nagu meil Eestis. Opetajad on nagu jube emotsionaalsed, raagivad lahedalt jne.. saate aru kyll mida ma motlen. Vahetundide ajal on paras tsirkus voi soda, oleneb mis nurga alt vaadata. Ziga- teeb Michael Jackoni tantsu, laulab samalajal. Koik mingi jauravad yksteise kallal, togavad yksteist mingite lollide naljadega jne:D Tana (teisipaeval) oli no. inglisekeele paev, et koik peavad inglisekeeles raakima ja omas keeles (Twi) raakida ei tohi ja see kes raagib saab korvakiilu. See oli nagu haigelt naljakas, mismoodi Ziga pohimotteliselt roomas mooda porandat, luuras teiste jarel, et kes raagib kohalikus keeles ja siis hyppas pysti ja andis kova korvakiilu. Naera ennast ribadeks. Ja homme pidi eestikeele paev olema:D Ziga ytles. Mis minujaosk on arusaamatu, aga koik kohalikud ytlevad seda, et minu nime valja oeldses, peavad nad oma keele alla neelama:D:D
Nii.. tunnid. Mata on lihtne. Nad opivad vektoreid praegu. Me vist oppisime seda 9 klassi lopus voi 10 klassi alguses?! See on lihtne. Aga teised tunnid- pohimotteliselt midagi rasket ei ole, aga lihtsalt on palju valjendeid ja moisteid millest ma aru ei saa ja parast kodus sonaraamatu voi oe abiga tolgin neid. Ode nagu seletab lahti, mis see valjend voi sona tahendab. Tegelikult on vaga lahe.
Tana oli ka kuntitund, kus me pidime joonistama opetajat, kes lihtsalt istus klassi ees. Hmm.. arvake ara, kas mu joonistatud inimene nagi valja nagu opetaja??:D:D Ja siis pidime ka oma klassikaaslase siluetti joonistama- see nagi valja nii- laksime pisikesse, pimedasse hoiuruumi, mina istusin tooli peale, yks tyyp naitas taskulambiga mulle valgust kyljepealt, teine tyyp pani oma paberi seina peale, kus oli mu pea vari kyljepeale, ja joonistas selle. Ja siis tegin mina tema varjuga sama moodi ja nii terve klass. See toimus magu paaridena, mitte et ainult mina olin see vari. Ja siis tuli see nao kuju akryyl varvidega mustaks varvida. See oli vaga lahe, ja parast klass proovis arvata, kelle vari see on. Mulle meeldis.
Kooli ma tavaliselt lahen tro-troga, mis meie moistes on nagu samat voi marsa, kuida soovite. Tulen kodust valja, konnin mingi 500 meetrit ja siis lahen tro-tro peale, ja soidan Atomicu peatusesse. Selle eest maksan 30 pesewat, mis on mingi 3 krooni. Olen ka takso votnud, aga selle eest pean maksma 2-3 cedit, mis on mingi 20-25 krooni. Ja tagasi tulen tapselt sama moodi, koolist konnin Atomicu peatusesse, seal istun tro-tro peale, soidan mingi ylikooli botaanika aia ette ja sealt konnin koju. Lihtne.
Praegu ei oskagi midagi rohekm kirjutada, kui midagi tuleb, siis lisan. Tsau praegu!

No comments:

Post a Comment