Wednesday, September 2, 2009

Kohal

Olen nyyd juba 3 paeva Ghanas olnud. Soe on.. koguaeg.. ja praegu on koighe kylmem periood. See neti on siin niiiiii aeglane et lihtsalt jube on siin midagi oma blogi kallal teha. Aga Ok. Kaisin kohalikul turul endale kohalikku mobla kaarti ostmas, et saaks langu eestimaaga kuidagigi kontaktis olla. Vaga vinge turg oli. Myydi absull koike, alustades loomadest ja lopetades telefonikaartidega. Kui kuskil konnin, siis koik vahivad nagu kaheksandat maailmaimet. Suht kahtlane on siin ringi liikuda.
Aga inimesed siin on lihtsalt nagu liiga sobralikud. Mingi suvaline tuleb vastu ja hakkab parima, et kust ma parit olen ja mis ma teen siin ja siis hyytakse igalt poolt et welcome to Ghana jne.
Praegu on siin vihma periood. Kuigi vihma ei saja (kliima soojenemise tottu oeldi mulle), ja siin on praegu kylmad ilmad, see tahendab et temperatuur on siin AINULT 22-25 kraadi:D Toesti..
Koik on nagu vinge.. soovitan siia tulla kyll kui kedagi peaks huvitama.
Kui kunagi jalle netti paasen siis kirjutan midagi uut ja huvitavat jalle!!
Tsau!

No comments:

Post a Comment