Monday, April 25, 2011

Kolmas.

Kirjandi kirjutamine on seljataga.
Imege kändu inimesed, kes neid teemasid välja mõtlevad, kokku panevad ja abiturientidele ette söödavad. Nagu tõesti, ajukääbikud olete, minu arvates. Teemasid olid kümme, kirjutatavaid teemasid minu jaoks ainult 1. Ja see üks oli ka kõige esimene teema- Minu Eesti. Tuli siis kirjutada poliitilisi, majanduslikke või muu sellise sündmusi mis on Eestis toimunud. Nujah- ELiga liitumine, euro, NATO, Viisavabadus USAga... ahaa.. Eurovisiooni võit ja ka olümpiamngude kullad. ;)
Nendele punktidele lähtudes sai oma 700+ sõnalise kirjatükiga ühelepoole.
Aga noh, mingi 120 inimest ühes saalis, parajalt umbe, lämbe ja ebamugav oli..
Vigisemist jätkub.. aga noh, vaatame mis tulemus tuleb.
Keegi teab üldse millal need tulemused teada saab??? Andke mulle ka teada siis! ;)

Kevad, kevad, kevad.... Suvi, suvi, suvi!!!
Õues on soe ja juba sai ka esimesed päikesekiired oma näole ja kätele. 30km kanti rattaga maha lihtsalt niisama vändata! Mõnna..
Aga ma nüüd eemale kah, kossu kohe mängima.

Thank You, Come again...

No comments:

Post a Comment