Tuesday, September 13, 2011

Ühe asja lõpp on teise asja algus- Kõik on uus.

Tere! :)
Üle pika aja kirjutan taas jälle blogisse. Kurvastan, teid kui lugejaid kohe ette ära, et pikka juttu siit ei tule. Lihtsalt teen väikese, kiire ülevaate oma uuest koolist, uutest inimestest... tomatit ja tuumapommi ma võrdlema ei hakka. See on mineviku blogidesse jäänud. Ma tead, ei pea mulle ettegi heitma, et Ghana ajal olid mul paremad blogid. "Shit happens" nagu nad kaugel kõikvõimsal Ameerikamaal ütlevad.
Niisiis. Esimene alapealkirir, ehk siis Ükspunktüks TPS. Pikalt Tallinna Pedagoogiline Seminar. See on mu uus kool. 3-eks aastaks olen sellega seotud. Ahjaa.. mida ma õpin? Hahaha.. arva ära kurat! Erialaks on siis rahvusvaheline noorsootöö. Kordan, Rahvusvaheline noorsootöö! Votaki, nii on lood. Ei saanudki minust pilooti, kaevurit, botaanikut või kurat teab keda. Tegelikult pole minust saanud veel rahvusvahelist noorsootöötajat ka, aga kõik eeldused on selleks olemas vähemalt. Hea seegi! Kool on väike, vaikne ja tore. Siiani vähemalt.. Nojah, suurem andmine alles hakkab pihta, eks siis ole näha kui tore see tore tegelikult on.
Kuidas on grupp? Grupp on ka tore. Äärmusest äärmusesse, nimesid nimetamata, aga on karvaseid ja sulelisi, on loibadega ja sõrgadega :D Nagu ma vist varasemates blogideski kirjutanud olen. Aga inimesed on sõbralikud.. ja usutavasti, mida aeg edasi, seda ühtsem ja lahedam saab meie lend olema.
Ahaa.. üks uus asi on veel. Uues kümnendad jooksevad. Mismõttes? Selles mõttes, et vahepeal õnnestus mul saada 20-aastaseks ja nüüd on nooruspõlvega krõška. Tegelikult pean nüüd hakkama otsi kokku ka tõmbama kuna CL hakkab! Mis asi on CL? Okei, tõesti, kui ei tea siis CL on Champions League, ehk siis JALGPALL!
Olge lahedad ja aegajalt võite ikka siia ka kiigata, äkki on mõni uus uudis/postitus siia lekkinud.
Kõmu ja muud jama lugege Õhtulehest ja Elu24-jast. Siin on puhas tõde ja reaalsus.

Cheers,
Erlend.

No comments:

Post a Comment