Thursday, June 24, 2010

Ghana paneb mahlad jooksma!

Ghana paneb mahlad jooksma- mida see tahendab? Tahendab seda siis et kuna ilm on kuum, higistan. Ja paar paeva tagasi sai soodud jalle midagi uut. Riis koos mingi oa kastmega kus oli sees veel mingeid asju. Ja paar tundi parast selle soomist oli paris tore palavik ja kumbki tahtis klapp kehas ei pidanud. Ja see tahendab seda, et ei voinud kunagi teada, kummast kohast midagi valja tulla tahab. Korralik magamata oo oli.. njaa. nii ta siin Ghanas on. Pohjamaalase keha ei taha just paljusid Ghana toite kohe omaks votta. Aga kuna siin on ka teisi vahetusopilasi kellega ma pidevalt suhtelen, tean, et ma pole ainuke! :)
Sellel pyhapaeval (27.06.2010) toimub minu juures vaike HeadAega Ghana lounasook:) YFUkad tulevad + 4 voi 5 klassivenda. Arvan et saab taitsa lahe olema.
Ja nyyd pean ma ka ikka raakima jalgpallist. Ghana sai Alagrupist edasi!! Mitte esimesena, vaid teisena, aga see ongi parem, kuna see kes esimesena labi laks laheb kokku INglismaaga ja see kes laks teisena labi laheb kokku USAga ja USA on teatavasti norgem kui Inglismaa.. nii et meil on lootus tousta korgele:) Ja siis veel seda, et ku Ghana mangis Austraaliaga 1:1 viigi ja kui Ghanalane laks penaltit looma siis mu Ghana ema raakis kogu selle aja, kuidas see ghanalane toetub praegu ainult jumalale ja ta ei kuule ega nae hetkel midagi jne.. Kuradi raske oli naeru tagasi hoida.. raske on sellist lollust kuulata:D
Ja siis loomulikult minu lemmik PORTUGAL voitis Pohja Koread AINULT 7:0! Hahaaa.. Sjuuper!
Ja siis seda ka veel, et kingi soovide uks on LUKUS!! Nyyd tulevaid soove enam ei arvesta, kuna kingid on ostetud ja enam ei viici osturetkedel kaia. Parem naudin jalgpalli! :)
Teen lopu kuna aeg ka hakkab vaiokselt loppema.
Lahen hyppan koolist labi ja jagan oma louna kutsed ara ja siis koju:)
Tsaupakaa!!

No comments:

Post a Comment