Saturday, June 12, 2010

Ei oska pealkirja kirjutada

Tere! Kuidas laheb?
Mul laheb hasti! Nagu ikka.. Ja ma usun et te olete sellest juba aru saanud kui olete mu blogisid uurinud aega ajalt. Kuna eelmine nadal avastasin yhe vana toreda klassioe msnis ja sai temaga natukene raakida ja tema ytles sellise asja, et kogu Keila teab, et ma siin Ghanas olen ja kogu Keila loeb mu blogi.. Vabsjeee.. Nii see kindlasti ei ole.. :)
Ja mul laheb hasti veel selleparast, et kohustuslikku kooliaega on 3 paeva!! JUHUUU!! Kuna praegu see kursuse keskne vaike puhkus. See tahendab seda, et kooli pean minema kolmapaeval. Ja reedel on viimane kohustuslik koolipaev. Kes arvutada oskab ja paevi tunneb, siis kolmapaev, neljapaev ja reede teeb kokku kolm paeva! Ja mis on vaga toenaoline, see et opetajaid nagunii ei tule esimesel nadalal. Juhuu.. saab lihtsalt rohkelt nalja. Nagu sellet puudus oleks, aga.. Ja sellega, mis ma eelmises blogis juba raakisin, et jooksin klassist valja et lambumist valtida naermise tottu. Ja seda juhtus ka see nadal paar korda.. Kui ma peaksin koolis naeru tottu ara lambuma, siis syydistage asjas Victor Mendsi. Tema on siis tahtmatus tapmises syydi!!:)
Ja miks mul veel hasti laheb? Selleparast, et LOPUKS on jalgpalli MM kohal!! Juhuuuu!! Saab monusasti terve paeva teleka ees ara veeretada. Kuna esimene mang algab kell 2 ja loppeb umbes kell 4 (siinse aja jargi loomulikult), Ja teine mang algab juba kuskil kell 6. Selle kahe tunni jooksul saab ara einestada (vat mis sona ma oma ajusopist ylesse leidsin). Ja kaia ara ka nurgapealses poes ja moned mangod voi ananassid osta.. ja siis juba ongi aeg jalgpalliks ennast teleka ette veeretada. Kuna enne mangu on umbes pool tundi need meeskondade tutvustused ja ajalugu ja ennustuised ja muu selline sopp.. :)
Aga hoiame siis koik poialt eelkoige Portugalile ja siis Ghanale ja Hispaaniale. Miks portugalile?? Loomulikult selleparast et seal mangib Cristiano Ronaldo!!!!!
Ja loodame, et juba alagrupis kukus valja Argentiina!!! Miks? Selleparast, et seal on selline elukas nagu Lionel Messi!!! Arge votke asja isiklikult!
Kuradi nett raisk!! Jamab.. viskab lambist valja igaltpoolt, aga onneks siin on see automaate salvestamine! Nome...
Aga kes veel ei tea, siis minu naasmine pole enam kaugel!! Tapsemalt olen eestis siis 16 jul ooseks. Kuna lennud ja laeva soidud ja LENNUJAAMAS passimised votava aega.. Eriti Londoni lennujaamas. Toredad 4.5-5 tundi soome lennuni...
Aga mis te siis veel teada tahate? Andke mulle emailile teada, mida te blogis naha tahate? Email on siis ikka endine erx34@hotmail.com.
Aga mainiksin veel selle ara, et kui kooliaeg labi siis tahaksin ikka natukene mooda Ghanat reisida ja yks koht on juba valja valitud. KOha nimi on siis Tamale, mis on umbes 8 tunni kaugusel bussiga minnes. Ja toenaoliselt lahme Timoga sinna! Kindlasti on midagi lahedat seal ja saab nalja!:)
Juhuuu..
Aga pole veel kuskile mujale joudnud, ainult siin blogis olnud, siis teen lopu!
Tsaupakaaaaa........
:)
Sain just yhe toreda nalja Liisult! Suur aitah sulle selle eest!!! Juku laheb ema juurde ja ytleb et vanaisa poos ennast keldris ylesse. Ema hakkab karjuma ja jookseb keldrisse ja ytleb, et Juku, siin pole ju kedagi ja selliseid nalju ei tohi teha. Juku ytleb, et haha nali, ta poos ennast pooningul ylesse!!:D

No comments:

Post a Comment