Sunday, February 28, 2010

Yheksa ametit, kymnes nalg!

No naedsa.. saingi jalle juttu alustada motteteraga voi mingi sellise asjaga. Vanasona voi ytlus, mis vahet sellel on. Ainult nadalake on moodas eelmisest postitusest, aga selle nadala jooksul on toimunud moni eredam syndmus mille ma siia ara margiks. Aga miks siis pikalt venitada ja teeme siis otsa lahti.
Esimene ja minu jaoks koige tahtsam asi on see et Meistrite Liiga on alanud. See on iga aastane tipp hetk. See on jalgpalli tipp hetk! See on parim! Mis sest et mu meeskond kelleks on REAL MADRID, esimese mangu kaotas, aga ma ei poe, kuna teine mang on Madridis, kus me kuradi Lyonil varava palle tais loome ja kergelt jargmisesse ringi liigume!
Teine syndmus, mis on natukene kohedam voi koledam, on see, et meie korval majas toimus eelmisel kolmapaeval relvastatud roov! 4 meest relvadega tungisid aeda sisse, tegid 3 lasku vastu maja, et inimesed uksest valja ei tuleks nendega voitlema, varastasid auto ja tegid minekut. Moned paevad hiljem tehti sama autoga Accra teises otsas benusjaama sisse murdmine ja auto hyljati. Perekond sai oma auto tagasi, aga kuna politsei on siin suht algeline, siis patid on endiselt jooksus. Suht hirmus oli tegelikult. Kolm pyssipauku alguses ja siis ku autoga minema kihutati tehti auto akendest veel moned paugud, et rahvas neid jalitama ei hakkaks. See siis nagu nadala HighLight (Tippsyndmus).
Lopuks, ligemale 3,5 kuud hiljem joudis mu kiri Saksamaale, tervisekindlustusse kohale. Wohoo.. saangi oma haiglakulutused tagasi. Aega vottis, aga asja sai!
Viimastel paevadel olen hakanud Eesti toite igatsema, siiamaani seda probleemi polnud... Nagu naiteks, hapukapsasupp = SEAliha ja sinep (sealiha, mida siin maal ei ole, voi on minimaalselt), must leib, lumepallisupp, piparmynditee, maasikad. Need on asjad, mille jargi laheks kasvoi kell 3 oosel:D
Kurat, jalle on sama asi nagu alati, enne kirjutamise alustamist on pea motteid tais, aga nyyd jalle tuul puhub korvade vahel.
Mis on tegelikult YFU vahtysopilaste eesmark vahetusmaal? Oppida palju palju palju? Lobutseda ja naha maailma? Voi mis???
Ghana muusika on supper hea! Eestisse naastes toon kaasa kindlasti moned plaadid! :)
Aaa.. yks asi mis ma veel igatsen naca on vesipiip ja saun! Jaa.. Ohh kurat, ei saa muidugi yle ega ymber ka eesti suureparasest kuldsest toodangust mille nimi on A Le Coq voi Alexander!! Nyyd kui ma lopuks 18, pole mu sellele ligipaasu, vota napust!
Veel yks lahe asi. Minu "supper tark" Sotsiaal opeuse opetaja raakis teisest maailmasojast! HAHAHAAAAAAA!! See tyyp ajas ikka sellist sokki ja mada suust valja et mine hulluks. Kui ta markas, mis naoga ma teda vaatasin, kysis, et mis mul viga on, kas ma ei tunne ennast hasti, sis ma ytlesin, et koik on supper ainult teie "faktid" on valed. Ja siis ta lahkesti lubas mul raakida, kuidas asi tegelikult oli. Eelkoige kais jutt Venemaast ja Saksamaast, Hitlerist ja Stalinist. Opetaja faktid olid sellised, et koigepealt tegi Prantsusmaa Saksamaale tuule alla, siis tuli Venemaa, kes vabastas saksamaa samamoodi nagu nad "vabastasid" koik muud maad, siis tuli Hitler kes hakkas selle vabastamise vastu voitlema ja kes yritas prantsusmaad enda liitlaseks saada! Noh ajaloolased, see ei ole anektoot, see on reaalsus, mis toimub Ghana yhes koige tugevamas ja tuntumas koolis!
Ja praegu on ka koolis selline vaiksem vaheaeg, reedel ei pidanud kooli minema ja nyyd kuni kolmapaevani vaba, kolmapaeval kooli, kus toenaoliselt kuni jargmise nadala alguseni ei toimu midagi. Ja martsi teisespooles teeme teise kursuse eksameid, mis on minujaoks viimased, kuna jargmised tehakse augusti lopus ja sept. alguses. Ja siis Aprillis koolivaheaeg! Wohooo!! Saaab jalle randa nautida ja niisama korvpalli mangida paljupalju ja ringi tollerdada!
Aga ma nyyd lahen loen naca delfist komu ja siis vaatab mis edasi saab! Igatahes, nagemist! Elage hasti!
Ja teadke, et 666 tahendab seda, et sa oled pagan, kristuse ja usu vastane! Welcome to the club! (Teretulemast klubisse)! :)

6 comments:

  1. Jalgpall on elu? Ma ikka ütleks, et hoki on elu. Ja sellega vaielda ei saa. Naudi siis oma päikest kuni sul seda on. ;)

    ReplyDelete
  2. hoki???? NOOOOOOOOOOOOOO!!! Jalgpall ikka ja arme hakka yldse mingit muud jura ajama:D

    ReplyDelete
  3. MIDA? EI TEEEE TE MIDAGI LYONIL TUULT ALLA!
    Seda ikka tead, et Real Madrid sai Olympique Lyonnaise'lt päris haledalt kotti paar nädalat tagasi? Ok, mitte haledalt, aga kotti sai ta ikkagi! Isegi viiki ei mänginud. :D

    ReplyDelete
  4. to Yasmine. Mina vaga ei poe selle 1:0 kaotuse parast mis Lyonis tuli. Oota veel 2 paeva ja naed, kuidas Madridis seis tuleb. Arvan et 2:0 kaotuse ikka Lyon saab. Suurem saun on ka voimalik muidugi. Nagu alles hiljuti peksime yhe meeskonna 6:2 labi!!

    ReplyDelete
  5. Ei kommenteeri seda fakti vaga!

    ReplyDelete