Tuesday, February 2, 2010

Lalalalalaaaaaaaaa....

Raisk... ehmatasite? Njaa.. On ka pohjust vandumiseks. Raisk. Ghana ei suutnud Aafrika meistriks jalgpallis tulla. Pidime finaalis kuradi egiptlaste peaaegu et viimaseminuti vartava tottu kaotuse vastu votma. Aga kui arvestada, et Ghanal puudus 7 pohi mangijat ja meeskond koosnes pohimotteliselt alla 20 aastastest, siis pole tulemus paha! Oleksid koik staarid, eesotsas Michael Essien manginud, oleks voit taskus olnud. Meie varavavaht.. Kingson on PARIM!!! Voiks isegi Van Der Sariga voi isegi Casillasega vorrelda varsti. See jutt oli siis moeldud jalgpalli ja spordi huvilistele...
Nyyd siis midagi ka koigile teistele.. hmm..
Alustuseks. Laksin kolmapaeval, oli vist kolmapaev, ahh.. kurat seda maletab mis paev oli ja mis vahet sellel ka on, igatahes, laksin Hr. Labi (kooli tootaja, kes vastutab et minu kui YFUka elu oleks koolis lilleline) juurde. Vahemalt tahtsin minna. Tapsemalt, laksin ta kontori ukse taha, koputasin, katsusin ust, aga uks oli lukus. OKei. No Problemo. Siis.. kysisin seal juures seisva valvuri kaest, et kus on harra Labi? Ja arvake ara kui laheda vastuse ma sain.. Vastus: Ta ei ole oma kabinetis! Hahahaaaaa... No Shit nagu! :) Mul oli karp lahti, et nagu.. tegelt ka? Oskad veel yllatada? Voi midagi sellist!:)
Nii.. Yks asi millest ma vist veel kirjutanud ei ole, on uus ja vana Ghana valuuta. (Valuuta on siis raha, kes ei tea). Praegune valuuta on palju eteme kui vana. Kui praegu ostad naiteks yhe paki pahkleid ja maksad 1 cedi, siis veel 4 aastat tagasi oli see hind 10 000 (kymme tuhat cedi). Kui ostad vaikese paki banaani chipse, maksad praegu 50 pesewat (pool cedi) siis 4 aastata tagasi maksid 5000 cedi. Suht nome mu meelest. Aga ma arvan et sama asja peaks ka Eestis labi viima, et 500 asendada 50nega ja 100 asendada 10nega jne.. kuna see EURO ju tuleb eestisse kes kurat teab millal.. Nii kaua kuni Savisaar (loe: savipats) on pukis, ei tule eurot kusagile, enne tuleb rubla..
Jatame poliitika sinna paika ja lahme sujuvalt yle apelsinidele. :) Kas kuskil maal saab veel 20 pesewa (eesti rahas umbes 2 krooni) eest 3 suurt ja magusat apelsini? Ma ei julge pakkuda, aga voibolla ainult kuskil Ghana naaber riikides. :) Namma!!
Apelsinidelt yle kookospahklitele. Oi kurja, kuidas ma kookoseid armastan! Palmi otsast varske alla votta, matseete taolise asjaga pahkel valja raiuda, mahl ara juua ja siis see valge asi, on pehme ja lusikaga see ara kraapida.. OI KURJA OI KURJA!!! Paremat asja annab otsida, vahemalt mu jaoks!
Kookostelt mangodele. Kuna siin maal, nagu ma arvan, et koik teavad, on ilmad sigakuumad, siis ei pea uut sygist/talve ootama, et uued mangod tuleksid. Niisiis.. uued mangod juba kasvavad. Ja loodetavasti kuskil martsi lopuks ja aprilli keskpaigaks on puud lookas jalle!:)
Yks mu pereliikmetest, TT (oe mees) kais eelmine nadal Hiinas. Lubas mulle praetud prussakaid ja neid elukaid tuua, aga ytles, et ei leidnud yhtegi.. vat kui kahju:D
Okeika.. kuna nyyd juba paar korralikku koolinadalat ka olnud, see on ka pohjus, miks on nii pikk vahe blogide vahel olnud. Kuradi naljakas on koolis! Monikord lihtsalt pean klassist valja jooksma, et kohukrampidesse ara ei sureks. Oi blinnadiblinn...
Ahaa.. siis seda ka, et laupaeval oli meil keskastme YFU miiting. Saime siis oma kogemustest ja koigest raakida jne. Oijummel.. ma olen koikide kuradite ja jumalate ja harjapolvlaste poolt onnistatud vist. Koigil YFUkatel on perekondadega mingid probleemid, kas perekond ei luba kuskile valja minna, voi ei viici yfuka juttu kuulata voi pole pereliikmeid yldse kodus! Mismottes nagu? Mul selliseid probleeme vabsjee pole. Probleeme pole.
Kysimus koigile yfukatele,kes valisid vahetusmaaks pohjamaa, kes mu blogi loevad siis palun vastuseid ka (erx34@hotmail.com). Miks sa valisid kylma riigi oma vahetusmaaks? Akki oleks targem olnud valida soe maa ja aastake elu nautida, mitte kringliks kylmetada?
Kirjake venib jalle pikaks nagu tatt parast magusa kommi soomist?! :) Hahhaa.. Mitmed inimesed on mulle oelnud, et ma oskan sonu hasti ritta panna ja ennast siin valjendada jnejne.. Peaksin kirjanikuks hakkama? NO WAY!!!
Kuna ma tegelikult olen praegu TT arvutis, siis pean vaikelt otsad kokku tombama. Akki pyhapaeval satun ka netipunkti voi midagi. Ei tea. Kuna Mammie (ode) sai endale uue lapaka, siis voimalik, et hakkan hoopis tema arvutiga korra nadalas siia midagi kirjutama ja aitab kyll ju?
Kui eestisse naasen, kyll siis jouan jalle msnis istuda jne. Kellel mingisugusied jutte voi kysimusi on, siis koik on teretulnud.
Tombame vaikselt otsad kokku siis... Breikige korvadel, kaige juuksurid ja kasutage kondoomi! Natukene kahtlane lopp aga.. See olen mina.. Kahtlane ja teistsugune:D Elage hasti!
Elage hasti!
Elage hasti!

3 comments:

  1. MINEPEKKKKII, MA RAIUKS SUGA KOOS NEID KOOKOSEID SEALT PUU OTSAST ALLA JA SÖÖKS JA NAUDIKS.

    ReplyDelete
  2. Seda et Tšiilis saab ka apelsine nii odavalt!:):D

    ReplyDelete
  3. Kirjutad kyll h2sti jep. :D Nonii, sattusin Texasesse. Jee soe koht, eksole. :D ikka kylmetab kringlinks end, :D Sinu sonade kohaselt. :D V2ga hea on kuulda, et koik h2sti l2heb :)

    ReplyDelete