Sunday, January 17, 2010

Vabadus labi:)

Kool kaes ja head ajad on nyydseks jallegi labi:D Okei.. pole see kool nii hull midagi. Aga jah.. nyyd on vabadus piiratud. Aga elu on endiselt hea!
SUURED TANUD EDITHILE kes vottis vaevaks mulle isegi joulukaardi saata! :)
Kes tahab ka mulle midagi kirjutada/joonistada, siis kirjutage kirja peale:
Erlend Orav
P.O. Box. LG 347
Legon, Accra
Ghana

Siis peaks kiri kohale joudma. Kanadast tuli kiri ligemale kuu aega. Lahe:D aga kohale joudis!:)
Niisiis.. pole siia midagi kirjutada.. Nyyd kui kool jalle peal, siis hakkab iga paev mingit head nalja saama ja siis siia jalle midagi kirjutada!
Ahaa.. kirjutame seda. Eile virutati mul telefon ara, kus sees olid koik kontaktid ja numbrid jne. Palun koik koik koik, saatke mulle sms (number on endine:
+233203667624), saatke selline sonum. Olen SINU NIMI, ja see on minu number! Aitah!!!
Nome olukord jah.. aga elab yle. Mis ei tapa teeb tugevamaks. Huvitav kyll, kuidas teeb telefoni vargus mind tugevamaks, aga eks naeb:D
Keda huvitab, milline on mu ilm ja selline asi, siis minge www.ilm.ee, vasakultr aarest valige ilm maailmas praegu. siis valiga riik Ghana, klopsake vali riik, siis valige lennujaamaks Accra ja klopsake vali lennujaam. Ja siis tuleb minu ilm praegu! Njaa.. praegu on 31 kraadi ja tuule tottu tundus nagu 36.

MA EI OSKA MIDAGI KIRJUTADA!!
praegu lopetan, lahen loen teiste Yfukate blogsid ja varastan ideid natukene!:)

1 comment:

  1. Kle sa teed mind vaikselt kadedaks oma sooja ilma jutuga. Mul siin ilusti püsivalt miinustes ja ilusti lumerohke. Lumepäevi on olnud kõigest kaks ja inimesed on varjatud suurte jopede ja sallikuhja alla.
    Naudi oma päikest kuni saad. :)

    ReplyDelete