Sunday, December 13, 2009

Peagi joulud kaes on!!!

Peagi joulud kaes on ja mina olen yle kahe nadala jalle internetis!! Juhuuu!:D Niisiis.. ytlen kohe ette ara, et midagi ylisupper lahedat pole toimunud. Oppimine eksamiteks, esimese kursuse eksamid. Eksamid oleksid lihtsad, kui mu inglisekeel oleks perfektne. Liiiiiiiga palju uusi sonu ja valjendeid:D Kui jargmise kursuse alguses tulemused teada saaan, siis postitan need ka siia, saate ka teada, kui tark voi loll ma olen. Ahaa.. koolivaheaeg algab 17 detsembril ja kestab kuni 11 jaanuarini. Wow. Peaaegu kuu aega puhkust! Mmmmmm...
Okei. Olen saanud palju kysimusi ja kaebusi, et pole siia kirjutanud kohalikest tydrukutest. Niisiis.. Siin on igasugusied- pikki ja saledaid, lyhikesi ja pakse, ilusaid ja koledaid, peletisi ja kaunitare. Aga Eestis olles ja moned aastad tagasi raagiti pidevalt Jennifer Lopezi tagumikust, (Jennifer Lopez on siis Ameerika lauljatar, kes ei tea ja tal on suur tagumik, maailma kuulus tagumik). Kasutades yhe oma Eesti perekonna liikme sonavara siis Jennifer Lopezil (edaspidi JeLo) on tankiaku. Aga kui vorrelda paljude siinsete tegumikkudega, siis JeLol on miniatuurne tagumik!!! On muidugi ka sellises moistlikus suuruses:D:D Niipalju siis kohalikest tydrukutest! :D
Nii mis veel? Okei. Kaisime siis nadal tagasi (5.dets.) TT, mina, Ewurabena (sugulane), Ewurabena ode ja TT sugulane Inglismaalt kinos. Ewurabena oli kuulnud, et kinos on uus Nigeerlaste valjalase ja ylihea film. Okei. Filmi nimi oli Silent Scandals (Vaiksed Skandaalid). APPPPPPI!!!! See film on tosine BULLSHIT ja kui ma seda ytlen, siis ma kiidan seda filmi. Ma ei hakka parem siin oma sonavaraga hiilgama, et seda filmi ausalt kommenteerida. :D
Kurat, kodus olles oli kyll meeles, mida koike ma siia blogisse kirjutama pean, nyyd pea tyhi ja ei maleta halligi!
Ahaaaa.. Ema ja ode joudsid lopuks Ameerikast tagasi! Kes ei tea, siis ema ja ode olid yle kuu aja Ameerikas. Aga nyyd on nad onneks tagasi ja Supperhea elu on jalle tagasi! Mitte et elu oleks si*t ilma nendeta olnud, aga nyyd on igatahes parem. !!
Olen iga kirja lopus kirjutanud, et kirjutage/JOONISTAGE mulle. Aga yhtegi joonistust pole veel saanud. Niisiis. NB!!! ESIMESELE JOONISTAJALE ERIAUHIND! Kui Eestisse naasen, edastan auhinna! Ja joonistus peab olema asjalik, mitte mingi junn lihtsalt! Andke kuuma koik kunstnikud ja isehakanud kunstnikud ja muidu soss-sepad!:D
Praegu teen minekut!
Aga olen tagasi. Nagu Arnold ytles oma kurikuulsas Terminaatori filmis: I'll be back!
Tsau!!!

No comments:

Post a Comment